تفاهم همکاری ستاد فهما و بنیاد بازی‌های رایانه‌ای

تفاهم همکاری ستاد فهما و بنیاد بازی‌های رایانه‌ای

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹
ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تفاهم همکاری و تعامل امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، تفاهم نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما) و بنیاد ملی بازی های رایانه ای امروز دوشنبه (هشتم، دی ماه) در محل این بنیاد به امضای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی رییس این ستاد و سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد رسید.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی در جریان امضای این تفاهم نامه گفت: با توجه به عضویت بیش از دو میلیون نفر در بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری این موضوع را برای ما ضروری می ساخت تا در حوزه بازی نیز فعال تر باشیم.

 

رئیس ستاد فهما بیان کرد: بسیار خوشحال هستیم که امروز این تفاهم نامه امضا می شود تا با همکاری یکدیگر بتوانیم هم در حوزه آموزش و هم در حوزه تولید محتوا در زمینه بازی های رایانه ای گامی به جلو در کشور برداریم.

 

 

 

 

پژمان نیز در جریان امضای تفاهم نامه همکاری میان ستاد فهما و بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: رویکرد ما در این بنیاد کار عملیاتی است. در واقع وقتی ما با دستگاهی با و مجموعه ای تفاهم نامه امضا می کنیم صرفا به دنبال امضای یک تفاهم نامه نیستیم بلکه نگاه کاربردی داریم.

 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود: در همین راستا تلاش داریم امضای این تفاهم نامه روی کاغذ نماند. در زمانی که موضوع این تفاهم نامه در این بنیاد مطرح شد، به صورت جدی درباره برنامه های مختلف این تفاهم نامه و نحوه اجرایی کردن آن فکر کردیم.

 

وی تاکید کرد: ان‌شاءالله تفاهم نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و بنیاد ملی بازی های رایانه ای زمینه ساز کارهای بزرگ تر در ماه های باقیمانده از امسال و سال های آینده شود.

 

 

پایان پیام/ 397