لزوم استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در جهت پرورش مددجویان کانون اصلاح و تربیت

لزوم استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در جهت پرورش مددجویان کانون اصلاح و تربیت

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹
پولاد گفت: اقدامات کانون اصلاح و تربیت استان بوشهر در جهت پرورش مددجویان این مجموعه شایسته تقدیر می باشد و برای بهره مندی هرچه بهتر از برنامه های فرهنگی، لازم است که از ظرفیت کانون های مساجد در این خصوص استفاده شود.

به گزارش   خبرگزاریشبستان از بوشهر، روز دوشنبه (8 دی) نشست مشترک کانون اصلاح و تربیت استان بوشهر با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

 

«علیرضا پولاد» در این نشست با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های فرهنگی استان در جهت پرورش مددجویان کانون اصلاح و تربیت اظهار داشت: اقدامات کانون اصلاح و تربیت استان بوشهر در جهت پرورش مددجویان این کانون و آماده سازی این عزیزان جهت بازگشت به جامعه شایسته تقدیر می باشد و لازم است که نهاد های فرهنگی در این راستا به یاری این مجموعه بیایند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم ترین عامل ایجاد آسیب های اجتماعی، فقر و عدم اشتغال می باشد، تصریح کرد: اقدامات کانون اصلاح و تریبت نباید تنها در راستای تحول شخصیت اجتماعی و فرهنگی مددجویان باشد بلکه با برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارتی زمینه اشتغال مددجویان بعد از بازگشت به جامعه را نیز فراهم سازد.

 

پولاد با اشاره به فعالیت دو کانون فرهنگی هنری مساجد در زندان های استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به درخواست جدید مدیرکل امور زندان های استان در راستای ثبت 3 کانون جدید می توان اتفاق های خوبی با همکاری های مشترک در جهت کاهش آسیب های اجتماعی رقم زد.

 

«سعید ملاکی» نیز در این نشست به فعالیت های فرهنگی و مذهبی صورت گرفته در کانون اصلاح و تربیت استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته و برگزاری کلاس های فرهنگی و قرآنی تعدادی از مددجویان این مجموعه تبدیل به قاری و حافظ قرآن کریم شده اند و حتی در مسابقات استانی و کشوری نیز شرکت می کنند.

 

رئیس کانون اصلاح و تربیت استان بوشهر به ضرورت حمایت خیرین و نهاد های فرهنگی در جهت انجام امورات و برنامه های این کانون اشاره کرد و ادامه داد: در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و پرورش انسان تراز اسلامی و همچنین بازگشت مددجویان به جامعه باید تمام نهاد های فرهنگی و حمایتی با تعاملات سازنده در راستای این مهم گام بردارند.

 

 

 

پایان پیام/ 647