آموزش آنلاین به گسترش عدالت آموزشی کمک کرده است

آموزش آنلاین به گسترش عدالت آموزشی کمک کرده است

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی با بیان اینکه آموزش آنلاین به گسترش عدالت آموزشی کمک کرده است، گفت: تولید کار مشترک میان ستاد فهما و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حوزه آموزش بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» در نشست امضای تفاهم نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) و بنیاد ملی بازی های رایانه ای که امروز (دوشنبه، هشتم دی ماه) در محل این بنیاد برگزار شد با اشاره به روایتی از حضرت زهرا (س) درباره نقش اخلاص در انجام کارها، گفت: طبق این سخن حضرت فاطمه زهرا (س) اگر کارهای ما رنگ خدایی بگیرند، پروردگار بهترین مصلحت را برای ما رقم خواهد زد.

 

رییس ستاد فهما افزود: گاهی که کار ما در اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مشکل بر می خورد و نزد حضرت آیت الله العظمی مظاهری می رسیدیم، ایشان می فرمود: ان‌شاءالله خداوند از راه بی گمان به شما کمک می کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه اصلی ستاد فهما ایجاد بسترهای لازم برای تسهیل فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه های مختلف است، یادآور شد: اما پس از زمان زیادی که به دنبال امضای تفاهم نامه همکاری به صورت عملیاتی با این بنیاد بودم که الحمدالله در چنین روزی این مهم اتفاق افتاد.

 

 

 

دکتر ارزانی در ادامه با بیان اینکه بازی یکی از دستاوردهای بسیار مهم است که در تعابیر دینی نیز بسیار جدی گرفته شده است، خاطرنشان کرد: امام کاظم (ع) در همین ارتباط فرمودند: اگر فرد به اندازه کافی به سرگرمی و استراحت نپردازد، کار و امور دینی وی نیز می تواند دچار مشکل شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه حضور 32 میلیون نفر در حوزه بازی رقم بسیار زیادی است، گفت: ما قطعا وظیفه داریم تا برای این تعداد افراد که در حوزه بازی های رایانه ای فعالیت می کنند، برنامه ریزی دقیقی انجام دهیم.

 

رییس ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: ارایه آموزش های لازم می تواند یکی از نقاط همکاری ما با بنیاد ملی بازی های رایانه ای باشد زیرا میزان استقبال بچه های مسجد از آموزش های مختلف بسیار قابل توجه و زیاد است و هر گاه که آموزشی در سامانه های بچه های مسجد بارگزاری می شود با استقبال خوبی از سوی اعضای کانون ها روبرو می شود.

 

ارزانی در ادامه با بیان اینکه ارایه آموزش آنلاین بسیار مهم است و به گسترش عدالت آموزشی کمک کرده است، تاکید کرد: تولید کار مشترک میان ستاد فهما و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حوزه آموزش بسیار مهم است. وظیفه ما در نظام جمهوری اسلامی بسترسازی برای ارایه آموزش های لازم در حوزه های مختلف از جمله بازی است.

 

 

 

پایان پیام/ 397