حماسه ۹ دی نماد عزّت استقلال و بصیرت مردمی است

حماسه ۹ دی نماد عزّت استقلال و بصیرت مردمی است

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹
پولادگفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

«علیرضا پولاد» روز سه شنبه (9 دی) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر ضمن گرامیداشت حماسه غرور آفرین مردم در 9 دی ماه 88 اظهار داشت: از شروع نهضت انقلاب اسلامی ایران به بنیانگذاری حضرت امام خمینی (ره)، این نهضت سرشار از مجاهدت‌ها، پایداری‌ها، جوانمردی مردمی است که همواره تا پای جان در برابر دشمنی‌های مستکبرین عالم و خیانت‌های مزدوران و برخی خودفروختگان داخلی از حریم اسلام، ولایت فقیه، رهبری عظیم الشان و جمهوری اسلامی، دفاع کرده و خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بیان کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه سال 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

 

پولاد ادامه داد: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

وی با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید، اظهار داشت: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد کرد.

 

پولاد ادامه داد: در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تمامی شهرهای کشور به جهانیان اعلام گردید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خاطر نشان کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

 

پایان پیام/ 647