مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه در کانون های مساجد فارس برگزار شد

مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه در کانون های مساجد فارس برگزار شد

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) و دهه اول فاطمیه را برگزار کردند.

حجت الاسلام «حسین امیدی» با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دهه اول فاطمیه در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) و دهه اول فاطمیه را برگزار کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که کانون های مساجد در ایام کرونایی به کارهای فرهنگی و اجتماعی نظیر کمک مومنانه پرداختند، افزود: با توجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان کمی بهتر شده و مساجد فعالیت می کنند، کانون های مساجد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی مراسم عزاداری فاطمیه اول را برگزار کردند، البته کانون های شهرستان هایی که در مناطق نارنجی کرونا قرار داشتند، هم مراسم عزاداری را به شیوه مجازی برگزار کردند.

وی اظهار کرد: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح ملی «ایران قوی» در حال اجراست و لازم است کانون ها در فعالیت های خود در سامانه های اعلام شده از سوی ستاد کانون های مساجد کشور، ثبت کنند.

پایان پیام/ 130