برگزاری مسابقه پیامکی «بصیرت» توسط کانون «منتظران ظهور» به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی

برگزاری مسابقه پیامکی «بصیرت» توسط کانون «منتظران ظهور» به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹
شفیعی از مسابقه پیامکی «بصیرت» به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک فرارسیدن حماسه 9 دی، در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: نهم دی ماه سالروز حماسه مردم با بصیرتی است که در حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تصویری با اقتدار و عزتمند از پاسداری از منافع ملی و ارزش های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: نهم دیماه سال 88 به عنوان برگ پرافتخار ایران اسلامی، پیام ولایت مداری مردم بصیر کشور را به جهانیان فریاد زد و مردم انقلابی و همیشه در صحنه با حضور پرشکوه خود نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست در ادامه راه شهدای والامقام و امام شهیدان کوچکترین خللی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه حماسه ماندگار نه دی ۸۸، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود، خاطرنشان کرد: حماسه عظیم 9 دی سال 88 نشان داد مردم فهیم ایران از همه اقشار همچنان بیدار و آماده اطاعت از ولی خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمان هایش هرگز برنخواهند داشت. 

شفیعی با اشاره به اینکه روز 9 دی سال 88 خاطره‌ ای ماندنی و ماندگار و یکی از رخدادهای بسیار مهم در تاریخ انقلاب است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با طرح و اجرای دسیسه‌ های مختلف با وجود شکست‌ های مستمر، هیچ‌ گاه عبرت نگرفته و امروز بدانند که مردم ایران، دلداده انقلاب اسلامی و ولی امر خود امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی کشور عزیزمان را نمی دهند.

شفیعی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن سالروز  ۹ دی کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون مسابقه پیامکی «بصیرت» با 2 موضوع توصیف حماسه ۹ دی و مهمترین عامل تحقق حماسه ۹ دی برگزار می کند، افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» می توانند پیرامون یکی از 2 موضوع نظر خود را در رابطه با آن در قالب یک جمله به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این برنامه در طرح ملی «ایران قوی» اجرا شده است،‌ یادآور شد: به مناسبت 9 دی‌ ماه به 9 نفر از برگزیدگان مسابقه هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود و آخرین مهلت شرکت در مسابقه تا پایان روز ۹ دی ماه خواهد بود.

پایان پیام/ 130