اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه به مناسب اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی

اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه به مناسب اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹
پولاد گفت: بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سراسر استان برگزار می شود.

«علیرضا پولاد» روز چهارشنبه (10 دی) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود توانست، اتحاد و همدلی را در جامعه اسلامی ایجاد کند، اظهار داشت: شهید سلیمانی در راه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم تلاش و کوشش کرد و یک مجاهد فی سبیل‌الله بود و در هر جبهه‌ای که در مقابل نظام سلطه ایستاد با حداقل امکانات توانست به پیروزی برسد و روند را تغییر دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال رشادت های شهیدان به نسل جوان جامعه بیان کرد: در این بازه زمانی که در حال نبرد فرهنگی هستیم، ترویج سبک زندگی شهدا بهترین و موثرترین روش زنده نگه داشتن این فرهنگ متعالی است که باید در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان نهادینه گردد.

 

پولاد ادامه داد: امنیت و اقتدار کشور جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهدای بزرگوار است و وظیفه‌ داریم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به نحو احسن و موثر ترویج دهیم.

 

وی به مهمترین خصوصیات اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره رد و ادامه داد: اولین ویژگی سردار سلیمانی تبعیت از ولایت و رهبری بود، در دوران دفاع مقدس با تمام توان دنبال این موضوع بود که بتواند منویات امام و رهبر انقلاب را اجرایی کند و بارها در جلسات دوران دفاع مقدس و صحبت های پیش از عملیات تاکید داشت که تمام تلاش ما باید این باشد که رضایت خاطر برای رهبر انقلاب امام راحل ایجاد کنیم.

 

پولاد ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم به هیچ جناح سیاسی وابسته نبود بلکه ایشان انقلابی بود، این نشان می دهد افرادی که برای خدا و انقلاب کار می کنند و به جناح وابستگی ندارند خداوند دل ها رابه سمت او معطوف می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: بیش از 200 ویژه برنامه از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد در گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان بوشهر برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: ویژه برنامه های اجرایی از سوی کانون های مساجد به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شامل: اجرای گروه سرود، اجرای تئاتر های خیابانی، پخش سرورد های حماسی از بلند گوهای مساجد و... می باشد.

 

 

پایان پیام/ 647