برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی

تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام حسین‌آبادی درباره برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: برگزاری دعای ندبه با حضور خادمان جمکران در جوار مزار سردار و یادبود قرآنی ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت  خبرگزاری شبستان درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: صبح جمعه، 12 دی ماه همزمان با آئین دعای ندبه جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران بر مزار سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافته و پرچم یالثارات الحسین(ع) را بر فراز مزار آن شهید بزرگوار به اهتزار درمی آورند.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: علاوه بر این، یادبود قرآنی نیز جمعه، 12 دی ماه با حضور چهره های بین المللی در مسجد مقدس جمکران بدون حضورم خاطب برگزار و از سیمای قرآن و صفحه مجازی مسجد به نشانی پخش می شود.

 

وی تاکید کرد: همچنین، قبل از اذان مغرب روز جمعه، 12 دی ماه از ساعت 16 و 45 دقیقه برنامه استغاثه به حضرت حجت(عج) و گرامیداشت حاج قاسم و ابومهدی المهندس بدون حضور مخاطب برگزار و از  رسانه ملی و صفحه اجتماعی مسجد مقدس جمکران پخش می شود.

 

حجت الاسلام حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر رونمایی از نشان و تندیس «یالثارات الحسین(ع)»، این نشان به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم به خانواده شهید محسن فخری زاده که نقشی بی بدیل در خروج آمریکا از منطقه و شکست هیمنه استکبار داشته است، اهدا می شود.

پایان پیام/ 9