برگزاری مسابقه آنلاین وصیت نامه سردار سلیمانی به همت کانون های مساجد مازندران

برگزاری مسابقه آنلاین وصیت نامه سردار سلیمانی به همت کانون های مساجد مازندران

تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹
زارع بابیان اینکه کانون های مساجد مازندران به جهت گرامیداشت یاد و خاطره سردار «قاسم سلیمانی» نشست های بصیرتی با موضوع ولایتمداری از دیدگاه سردار دل ها را به صورت مجازی برگزار کردند، گفت: همچنین مسابقه آنلاین وصیت نامه سردار سلیمانی درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(10دی) در نشست صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ضمن گرامیداشت یوم الله 9دی و ایام فاطمیه، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران فعالیت های خوبی در مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهرها و روستای استان ارائه می دهند البته امسال با توجه به شیوع کرونا عمده فعالیت ها در فضای مجازی اجرایی می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به تقارن دهه بصیرت اولین سالگرد شهادت سردار حاج« قاسم سلیمانی» اشاره کرد و افزود: برگزاری پیش کنگره سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور به میزبانی استان مازندران یکی از برنامه های فاخر بود که با درایت و هدایت های نماینده ولی فقیه در دیار علویان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد استان نیز به جهت گرامیداشت یاد و خاطره سردار جبهه مقاومت و همرزمان شهیدش نشست های بصیرتی و روشنگری با محوریت ولایتمداری از دیدگاه سردار سلیمانی را به صورت مجازی برگزار کردند، اضافه کرد: همچنین مسابقات آنلاین کتابخوانی با موضوع سیره عملی و وصیت نامه سردار سلیمانی به همت بچه های مساجد درحال برگزاری است.

 

زارع به رقابت اعضای کانون های مساجد استان با سایر فعالان مسجدی کشور در قالب طرح ملی ایران قوی اشاره کرد و گفت: رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان مازندران با ستادهماهنگی کانون های مساجد استان برای ثبت فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مساجد همکاری تنگاتنگی دارند و سال گذشته این همکاری ها منجر به کسب رتبه های برتر در رویداد ملی فهما شد.

 

وی از ابتکار کانون های مساجد استان برای اجرای طرح صحیفه خوانی با عنوان هرسه شنبه با صحیفه سجادیه در مساجد کشور اشاره کرد و افزود: به زودی این طرح ذیل طرح ایران قوی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 286