دوره آموزشي رابطان فهما در شهرستان هاي گيلان غرب و هرسين برگزار مي شود

دوره آموزشی رابطان فهما در شهرستان های گیلان غرب و هرسین برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام کلات پور، از برگزاري دوره آموزشي و توجيهي رابطان و مديران کانون هاي فهما شهرستان هاي گيلان غرب و هرسين طي هفته آتي خبر داد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور، با اشاره به اجرای دومین رویداد فهما با عنوان طرح ملی ایران قوی، گفت: ارزیابی عملکرد کانون ها و بارگذاری امتیازات این رویداد ارزشمند، همزمان با سراسر کشور از ۲۲ آبان در کرمانشاه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه  دارد.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه،  با اشاره به پیش بینی روند ارزیابی و بارگذاری امتیازات کانون ها طی۹۰ روز، اظهار کرد: طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی در ۴ محور؛ قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایرانی انسجام یافته است.

 

حجت الاسلام کلات پور، همچنین به طراحی این رویداد ارزشمند متناسب با هویت ایرانی اسلامی مسجد و کارکردهای آن در قالب سه شبستان و 12 رواق اشاره و ابراز کرد: طرح ملی ایران قوی با محوریت مساجد به بسترسازی و زمینه مشارکت و نقش آفرینی رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای تقویت مؤلفه‌های استحکام فرهنگی نظام جمهوری اسلامی می‌پردازد.

 

وی در ادامه از برگزاری جلسات مجازی و حضوری با تعداد محدود از رابطان و مدیران کانون های فهما استان خبر داد و گفت: با توجه به جلسات توجیهی و اطلاع رسانی های صورت گرفته، طی هفته های آینده شاهد افزایش میزان مشارکت کانون ها و سیر صعودی بارگذاری برنامه ها و فعالیت های کانون های فهما استان کرمانشاه در سامانه بچه های مسجد خواهیم بود.

 

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه، گفت: در همین راستا نشست توجیهی و آموزشی کانون های رابط و مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان های گیلانغرب و هرسین در هفته آینده با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ها و حضور کارشناسان ستاد فهما استان برگزار می شود.