بازدید مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد «فهما» از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد»

بازدید مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد «فهما» از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد»

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹
براتی، مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد «فهما» از کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» روستای «سلطان آباد» شیراز بازدید کرد و با فعالیت های آنان آشنا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین براتی»، در حاشیه بازدید از کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» روستای «سلطان آباد» شیراز گفت: خداقوت به مدیر و اعضای کانون عرض می کنم.

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد «فهما» با اشاره به اینکه با توجه به شرایطی که در منطقه اشاره شد که محرومیت و آسیب های اجتماعی بود، کار کردن در این منطقه بسیار سخت تر است، تاکید کرد: امیدوارم کم لطفی ها موجب دلسردی را فراهم نکند، اظهار کرد: زمانی از یک عالم بزرگ در مورد کنار کشیدن از فعالیت فرهنگی پرسیدم، وی گفت «شما در حال کار هستید اوضاع این شکلی است و اگر کنار بکشید، اوضاع بهتر نخواهد شد»، این مطلب باعث می شود تا فرد به تامل برسد و ولو باسختی کار را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه در حد وسع کمک رسان خواهیم بود، اظهار کرد: خداوند برکت خواهد داد و مطمئنا خداوند متعال این فعالیت ها را خواهد دید.

خاطر نشان می شود، مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد «فهما» از کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» روستای «سلطان آباد» شیراز بازدید کرد و با فعالیت های آنان آشنا شد، سفر وی به شیراز در راستای بررسی اجرای طرح ملی «ایران قوی» در فارس، روی داده بود، در این بازدید حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس و جمعی از کارشناسان این ستاد و همچنین نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس، حضور داشتند.

پایان پیام/ 130