تندیس طرح سپاس به روستای میرودپشت بابل رسید

تندیس طرح سپاس به روستای میرودپشت بابل رسید

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام نعمتی قرا از اجرای طرح سپاس ویژه معرفی رابطین فهما در ایران قوی خبر داد و گفت: «محمدامامی» رابط فهما و مدیر مسئول کانون سیدالشهدا میرودپشت بابل به جهت عملکرد درخورتحسین در راستای عملیاتی شدن ایران قوی مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» امروز(11دی) در بازدید از کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(علیه السلام) بابل به دومین رویداد ملی فهما با عنوان ایران قوی اشاره کرد و گفت: این طرح در گام دوم انقلاب اسلامی متشکل از ۴۰ عنوان برنامه انسجام‌یافته است که این برنامه‌ها در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق طراحی‌شده‌اند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران بابیان اینکه این طرح در استان مازندران به همت 9کارشناس از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران با همراهی۵۶رابط از بین کانون‌های مساجد استان در 22 شهرستان در حال اجراست، افزود: رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها نیز در اجرای درست این طرح کمک کار کانون های مساجد استان هستند.

 

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا آموزش های مدیران مسئول کانون های مساجد استان برای مشارکت حداکثری در طرح ایران قوی تا اطلاع ثانوی متوقف شد، ادامه داد: رابطین فهمای ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران مراحل آموزش و ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد را به کانون‌های مساجد روستایی و شهری ارائه می‌دهند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا از اجرای طرح سپاس ویژه معرفی رابطین فهما در ایران قوی خبر داد و گفت: این طرح با هدف هم افزایی و تعامل باشبکه رابطین، ارتقا سطح توانمندی شبکه رابطین، راهبری و نظارت برشبکه رابطین وکانون های تحت پوشش، تسهیل وهماهنگی بین شبکه رابطین شهرستان، همکاری در جهت تحقق تکالیف شبکه رابطین و فراهم نمودن بستر لازم به منظور ایجاد همیاری و کمک رسانی به کانون های هم گروه در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هر رابط فهما بهترین عملکرد را برای سایر زیر مجموعه خود داشته باشد معرفی و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت، یادآورشد: برادر ارجمند «محمدامامی» رابط فهما به جهت عملکرد درخورتحسین در راستای عملیاتی شدن ایران قوی به عنوان الگو و نمونه با دریافت تندیس و لوح سپاس و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار گرفت.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(علیه السلام) بابل سال گذشته در قالب رویداد ملی فهما با مدیریت «محمدامامی» به عنوان کانون شایسته تقدیر کشوری در رشته اوقات فراغت با 12هزار و 692 امتیاز معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

پایان پیام/ 286