برگزاری پویش زیارت عاشورا در کانون شهید باکری

برگزاری پویش زیارت عاشورا در کانون شهید باکری

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹
صالح نژاد گفت: پویش مجازی چله زیارت عاشورا به مناسبت ایام فاطمیه توسط کانون فرهنگی شهید باکری روستای خیرآباد جلیل در حال برگزاری است.

«لیلا صالح نژاد» امروز پنج شنبه (۱۱ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پویش مجازی ختم چله زیارت عاشورا همراه با صلوات، توسط اعضای کانون شهید باکری خیرآباد جلیل (۴۰ کیلومتری گچساران) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری شهید باکری مسجد صاحب الزمان (عج)، با بیان اینکه صاحبان عرفان و حکمت همیشه به قرائت زیارت عاشورا توجه زیادی داشتند و آن را به دیگران نیز سفارش می‌ کردند، تصریح کرد: شیخ رجبعلی خیاط که حالات معنوی او مشهور خاص و عام است، در توسل به اهل بیت (ع) به زیارت عاشورا تاکید فراوانی داشت و می فرمود: «در عالم معنا به من توصیه کرده‌اند که زیارت عاشورا بخوان»، و «تا زنده‌اید زیارت عاشورا را از دست ندهید».

 

وی افزود: در همین راستا و در جهت ارج گذاشتن به مقام والای دخت نبی (ص)، اعضای کانون فرهنگی، هنری شهید باکری، با توجه به شیوع ویروس کرونا، با راه اندازی پویش ختم چله زیارت عاشورا و صلوات در فضای مجازی، قدمی هر چند ناچیز در راه زنده نگهداشتن راه و روش فاطمه زهرا (س) برداشتند.

 

صالح نژاد در ادامه از برگزاری پویش عکس «دختران فاطمی»، مسابقه قرائت (اذان، نماز) و نقاشی با موضوع حجاب و عفاف در ایام فاطمیه خبر داد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای کانون شهید باکری در حال جمع آوری کمک های خیرین برای خرید بسته های معیشتی برای نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا هستند؛ که ان شاء الله به زودی این مهم محقق خواهد شد.

 

پایان پیام/ 630