گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع تولمشهر

گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع تولمشهر

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹
طبایی از برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع تولمشهر خبر داد.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: مراسم گرامیداشت شهادت سردار بزرگ اسلام «حاج قاسم سلیمانی» و گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر افزود: حجت‌الاسلام «امیر چهری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان به عنوان سخنران و کربلایی شهرام محبوب به عنوان مداح این مراسم هستند.

 

وی با بیان اینکه این مراسم روز شنبه(13دی) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود گفت: کلیه مراسم‌های مسجد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همراه است.

 

طبایی تصریح کرد: همه ما باید زندگی خود را در مکتب سراسر حماسی و معرفتی حاج قاسم سلیمانی ترسیم کرده تا نسل‌ها و اقشار مختلف ایران اسلامی برای بالندگی محور مقاومت و انقلاب اسلامی راه وی را ادامه دهند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با تاکید به اینکه سردار شهید سلیمانی تا لحظه شهادت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشت بیان کرد: افکار، گفتار و کردار سردار سپهبد سلیمانی در عرصه اخلاق، جهاد و نبرد با دشمنان اسلام بی‌نظیر بود.

 

وی شخصیت والای این شهید رشید اسلام را مظهر درایت، ایثار، شجاعت و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی موجب راه‌گشایی برای تداوم ارزش‌ها و صیانت‌ از آرمانهای انقلاب اسلامی بود و این مسیر را برای دیگران نیز گشود.

 

 

پایان پیام/ 526