همکاری کانون های مساجد فارس در برگزاری برنامه قرائت دعای توسل همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی

همکاری کانون های مساجد فارس در برگزاری برنامه قرائت دعای توسل همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه برنامه قرائت دعای «توسل» راس ساعت ۱۷ روز ۱۲ دی ماه انجام می شود، گفت: در اجرای این برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس فعالیت چشم گیر خواهند داشت.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: دعا و توسل به ائمه اطهار (ع)  یکی از مهمترین آموزه های دین اسلام است که همواره در آموزه های اسلامی آمده است که «دعا سلاح مومن است».

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه فردا سالروز شهادت شهید سلیمانی است که به دست افراد پلید و استکبار جهانی به شهادت رسید، تاکید کرد: از این با توجه به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برنامه قرائت دعای «توسل» راس ساعت 17 روز 12 دی ماه انجام می شود و در این برنامه کانون های مساجد فارس هم همچون گذشته سهیم خواهند بود و برنامه مذکور با فعالیت حداکثری کانون ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از این رو تبلیغ اجرای این برنامه فرهنگی و مذهبی از سوی ستاد ارتباطات رسانه ای فهما فارس در شبکه مجازی اطلاع رسانی شده است، اظهار کرد: این برنامه راس ساعت ذکر شده در منازل اجرا می شود و دعای توسل توسط کانون ها از ماذنه های مساجد پخش خواهد شد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه فعالیت های کانون های مساجد در طرح ملی «ایران قوی» ثبت می شود، تاکید کرد: کانون هایی که در شبکه های مختلف مجازی حضور دارند هم پخش دعای توسل در شبکه های مجازی به صورت زنده را در دستور کار خود قرار داده اند.

 

پایان پیام/ 130