پویش مجازی «سلفی من با حاج قاسم» برگزار می شود

پویش مجازی «سلفی من با حاج قاسم» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹
یونس میجانی گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، پویش مجازی «سلفی من با حاج قاسم» برگزار می شود.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، پویش مجازی «سلفی من با حاج قاسم» برگزار می شود.
 


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: به همین منظور علاقمندان به شرکت در این پویش می بایست عکس های سلفی خود را از تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی برای ما به شماره 09130518974 ارسال کنند، ما نیز پس از دریافت آثار به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز نقدی اهدا می کنیم.
 


وی بیان کرد: علاقمندان می توانند از امروز تا ۱۵ دی نسبت به ارسال عکس های خود به شماره یاد شده اقدام کنند تا در قرعه کشی شرکت داده شوند.



میجانی ابراز کرد: علاوه بر این نیز امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء یادواره شهدای مقاومت و یادبود سردار سلیمانی با روایتگری اسحاق توانایی رزمنده دفاع مقدس و یکی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام علی (ع) برگزار می‌شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: این یادواره به همت بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



وی اظهار کرد: یکی از ویژه برنامه های یادواره شهدای مقاومت و یادبود سردار دلها، بازخوانی وصیت نامه شهید سلیمانی به منظور تبیین شخصیت و مکتب حاج قاسم است.



میجانی اضافه کرد: علاوه بر این در راستای اطعام نیازمندان، تعداد ۵۰ پرس غذای نذری در بسته بندی های بهداشتی درب منازل نیازمندان تحویل می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: این ویژه برنامه ها در راستای بزرگداشت سردار سلیمانی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه ها میزان عشق و ارادت بچه های مسجدی کانون را به شهید حاج قاسم نشان دهیم.

پایان پیام/ 586