اجرای ویژه برنامه های کانون های مساجد استان زنجان در سالروز شهادت سردار سلیمانی

اجرای ویژه برنامه های کانون های مساجد استان زنجان در سالروز شهادت سردار سلیمانی

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تشریح کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ضمن تسلیت رحلت ملکوتی آیت الله مصباح یزدی و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه هایی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه برنامه های مربوط به این مناسبت به صورت مجازی برگزار می شود، ادامه داد: به همین منظور سوگواره سردار آسمانی در دو رده سنی نوجوان و جوان و در رشته های دلنوشته، نقاشی کودکان، نامه ای به سردار، خاطره نویسی، فیلم های موبایلی و سرود برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» به عنوان دیگر تدارک بچه های مسجد برای سالگرد شهادت حاج قاسم، خاطرنشان کرد: همزمان با سالگرد شهادت سردار آسمانی، برگزیدگان این مسابقه معرفی می شوند.

 

این مقام مسئول همچنین به برگزاری جشنواره روح مقاومت به صورت عکس، قرائت وصیت نامه سردار شهید (فایل صوتی) خبر داد و گفت: بچه های مساجد می توانند برای اطلاع از نحوه شرکت در مسابقه و ارسال آثار به سامانه بچه های مساجد(فهما) مراجعه کنند.

پایان پیام/ 693