مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها در کانون «شهید سلیمانی» برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها در کانون «شهید سلیمانی» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «الرجا» شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «الرجا» شیراز برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «الرجا» افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام قهرمانی بود که مراسم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم، حجت الاسلام «احسان قهرمانی» با اشاره به اینکه خداوند در شب معراج به پیامبر (ص) فرمودند: «زندگی شیرین چهار ویژگی دارد، یکی از آن موارد این بود که انسان از یاد خدا غافل نشود.»، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، از انسان هایی بودند که لحظه ای از یاد خدا غافل نشدند و همه امورات را در مسیر رضای خدا انجام می داد.

استاد حوزه علمیه و معاون آموزش حوزه علمیه «منصوریه» شیراز تاکید کرد: سردار سلیمانی همیشه خود را سرباز ولایت می دانست و خدمت به ایتام، خانواده های شهدا و نیازمندان را در راس کارها قرار می داد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی اگر با شهادت خود، انقلابی ایجاد کرد و عزیز دلها ماند و به دلیل توجه به یاد خدا و اطاعت از فرامین الهی و ولایت فقیه بود. افزود: ما باید راه این شهید عزیز را ادامه دهیم و اجازه ندهیم دشمن با مکر و حیله در ما نفوذ کند.

پایان پیام/ 130