یادواره شهدای مقاومت در مسجد ابوذر زنجان برگزار شد

یادواره شهدای مقاومت در مسجد ابوذر زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹
همزمان با ایام فاطمیه و فرارسیدن اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مراسم یادواره شهدای مقاومت در مسجد ابوذر زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به همت بچه های مسجد ابوذر زنجان، ویژه برنامه عزاداری و سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و یادواره شهدای مقاومت شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسجد برگزار شد.

 

در این یادواره که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار شد، حجت الاسلام اسماعیلی، در خصوص نقش شهدا در اقتدار و عزت ایران اسلامی سخنرانی کرد.

وی با اشاره به خصوصیات سردار دل ها، ولایتمداری بی‌چون و چرا را از خصوصیات سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر انسان مقام ولایتمداری خود را تقویت کند، اخلاص وی افزایش یافته و ارزشمندتر می‌شود.

 

حجت الاسلام اسماعیلی شجاعت، فداکاری و مهربانی و کارآمدی سردار سلیمانی را ناشی از ولایتمداری سردارعنوان و تصریح کرد: مظلومیت و شجاعت بی‌نظیر در میادین مختلف پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از بارزترین ویژگی‌های مشترک سردار سلیمانی و آیت‌الله مصباح یزدی است.

در ادامه مادحین اهل بیت عصمت و طهارت به نوحه خوانی پرداخته و نمازگزاران و اصحاب مسجد به عزاداری و سوگواری پرداختند.

پایان پیام/ 693