توزیع سبد معیشتی به همت کانون حسنین(ع) بهشهر در سالروز شهادت فاطمه زهرا(س)

توزیع سبد معیشتی به همت کانون حسنین(ع) بهشهر در سالروز شهادت فاطمه زهرا(س)

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹
سلیمانی گفت: مراسم عزاداری ایام فاطمیه در کانون حسنین(ع) بهشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و سبدهای معیشتی هم در بین نیازمندان توزیع می شود.

« هدایت سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: ایام فاطمیه همواره و در همه سال ها برای ما دهه و مناسبتی بود که برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به همت جوانان و فعالان در کانون برگزار می شد و امسال به دلیل شیوع کرونا بسیاری از فعالیت ها به صورت مجازی انجام می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسنین (ع) مسجد فاطمه زهرا (س) بهشهر افزود: در فاطمیه اول به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرای برنامه ها در فضای مجازی بسنده شده است و اکنون در آستانه فاطمیه دوم هم تلاش داریم تا برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با اعلام اینکه در برگزاری مراسم فاطمیه، اولویت اصلی ما برنامه های ستاد مقابله با ویروس کروناست، خاطر نشان کرد: با دستور ستاد کرونا برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و در غیر اینصورت برنامه ها رد فضای مجازی اجرایی می شود.

 

سلیمانی از توزیع سبد کالا و سبدهای معیشتی در بین نیازمندان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: ضمن تلاش برای بزرگداشت این ایام، دستگیری از نیازمندان با رعایت پروتکل های  بهداشتی در دستور کار کانون حسنین(ع) بهشهر در دوران فاطمیه است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسنین(ع) مسجد فاطمه زهرا(س) بهشهر افزود: معرفی سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در فضای مجازی و مسابقات فرهنگی ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام فاطمیه در سطح  کانون برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه اجرای رزمایش کمک های مومنانه،  توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، سیاه پوش شدن محیط مساجد و کانون فرهنگی هنری مسجد، مشارکت در طرح گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری حسنین(ع) مسجد فاطمه زهرا(س) بهشهر در ایام فاطمیه است، یادآورشد: این بسته های مومنانه ذیل رواق همدلی طرح ملی ایران قوی تهیه و توزیع شده است.

پایان پیام/ 175