یادواره حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار شد

یادواره حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹
امیر رضا امیری گفت: شامگاه گذشته به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مراسم یاد بود و یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار شد.

«امیر رضا امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه گذشته به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مراسم یاد بود و یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج افزود: این یادواره پس از اقامه نماز مغرب و عشاء همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی و با مشارکت بچه های مسجدی پایگاه مقاومت بسیج برادران و این کانون فرهنگی هنری برگزار شد.



وی بیان کرد: یادواره شهدای مقاومت و سردار دلها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهیدان و نیز تبیین شخصیت و مکتب حاج قاسم برگزار شد.



امیری ابراز کرد: علاوه بر این نیز با مشارکت بانوان مسجدی عضو پایگاه مقاومت ام سلمه و کانون، نمایشگاه کتاب و عکس سردار سلیمانی برپا شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج اظهار کرد: در این نمایشگاه کتاب هایی با محوریت زندگی حاج قاسم و وصیت نامه این شهید در معرض دید عموم قرار داده شده و تصاویری از سردار دلها و ابو مهدی المهندس نیز به نمایش گذاشته شد.



وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، پویش ختم قرآن کریم و ختم صلوات ویژه بانوان بود که به صورت مجازی برگزار شد.



امیری عنوان کرد: به همین منظور بانوان مسجدی در گروه مجازی کانون، تعداد جزء های قرآن کریم و تعداد صلوات هایی که در نظر داشتند برای شادی روح شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت قرائت کنند را در گروه مجازی کانون اعلام کردند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج در خاتمه تاکید کرد: سردار سلیمانی قبل از این که یک چهره و شخصیت نظامی باشد، نمونه کاملی از یک انسان وارسته بود که توانست با رفتار و مشی خود، سردار دلها شود و امیدواریم ما نیز با تاسی از سیره این شهید، رهرو واقعی باشیم.

پایان پیام/ 586