برگزاری بیش از ۱۰ عنوان برنامه به همت کانون امام علی(ع) نکا در دهه بصیرت

برگزاری بیش از ۱۰ عنوان برنامه به همت کانون امام علی(ع) نکا در دهه بصیرت

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹
چادرنشین از برگزاری بیش از ۱۰ عنوان برنامه به همت کانون امام علی(ع) نکا در دهه بصیرت و شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: برنامه های این دهه با هدف نهادینه کردن ارزش ها اجرایی می شود.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا  اظهار کرد: ایام دهه بصیرت، دهه ای برای افزایش بصیرت و آگاهی سیاسی و بینش سیاسی است و باید از این فرصت برای روشنگری بیشتر استفاده شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام علی(ع) نکا افزود: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ادای احترام به سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با دهه بصیرت، نشست های روشنگری برای افزایش بصیرت در بین جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی در نکا خاطر نشان کرد: بیش از 10 عنوان برنامه به همت کانون امام علی(ع) نکا در دهه بصیرت و شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.

 

چادرنشین گفت: سیاه پوش کردن مسجد و محله، برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم ذیل شبستان فرهنگ طرح ملی ایران قوی، نشست های روشنگری در فضای مجازی، توزیع کمک های مومنانه، تکریم از خادمان مسجد، معرفی کتاب هایی در راستای رشادت شهدا و سردار سلیمانی، اجرای پویش قرآن و.. از جمله این برنامه هاست.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام علی(ع) نکا افزود: احسان و اطعام در مناسبت های مذهبی همواره مورد سفارش و تاکید اهل بیت (ع) بوده است و در همین راستا توزیع کمک های مومنانه در این دهه اجرایی می شود.

 

وی یادآور شد: مکتب سلیمانی، مکتبی جریان ساز و بزرگ است که می‌تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند و باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود تا فرهنگ سلیمانی جریان ساز شود.

پایان پیام/ 175