لزوم حمایت از طرح های کارآفرینی کانون های مساجد

لزوم حمایت از طرح های کارآفرینی کانون های مساجد

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹
پولاد گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با پشنوانه بانک رسالت از طرح های کارآفرینی کانونی که در جهت توسعه فعالیت ها و خودکفایی اقتصادی ارائه شود، حمایت می کند.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر،  روز سه شنبه (19  دی) نشست هم اندیشی کارآفرینی و اشتغالزایی کانونی با حضور معاونین بانک رسالت استان بوشهر و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

 

«علیرضا پولاد» در این نشست با بیان اینکه 191 کانون فرهنگی هنری روستایی در سطح استان بوشهر در حال فعالیت می باشند اظهار داشت: یکی از ظرفیت های بسیار خوب استان بوشهر در جهت ایجاد اشتغال و کارافرینی صنعت گردشگری و بوم گردی می باشد که با توسعه این صنعت در روستاها گام تاثیرگذاری در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی برداشته خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با تاکید بر اینکه مهمترین اصل در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی، شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در هر منطقه می باشد تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی با شناسایی ظرفیت های موجود در منطقه خود و با طراحی و برنامه ریزی در جهت چگونگی استفاده از این ظرفیت ها در جهت ایجاد اشتفال و کارآفرینی و توسعه صنعت گردشتگری می توانند به خودکفایی اقتصادی برسند.

 

پولاد تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی که از سوی کانون های مساجد ارائه شود حمایت کرده و با هماهنگی و معرفی به بانک رسالت در جهت توسعه کسب کار خود تسهیلات دریافت می کنند.

 

«شاهرخ صالح احمدی» نیز در این نشست با بیان اینکه یکی از اهداف مهم بانک رسالت بهبود وضع معیشتی و حمایت از مشاغل می باشد تصریح کرد: کانون های مساجد با توجه به ظرفیت هایی که دارند می توانند اقدامات بسیار تاثیرگذار در جهت توسعه صنعت گردشگری استان و اشتغالی زایی انجام دهند.

 

معاون بانک رسالت استان بوشهر اظهار داشت: بانک رسالت در جهت حمایت و توسعه فعالیت های کانون های مساجد استان آمادگی پرداخت تسهیلات می باشد.

 

یادآور می شود در پایان این نشست مقرر گردید با انعقاد تفاهم نامه ای بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و بانک رسالت در جهت حمایت و توسعه فعالیت های کانون های استان به صورت دوجانبه اقداماتی تاثیرگذار صورت گیرد.

 

پایان پیام/ 647