جامعيت در شاخص‌ها و سهولت در اجراي فعاليت‌هاي مسجدي مهمترين ويژگي طرح ملي ايران قوي است

جامعیت در شاخص‌ها و سهولت در اجرای فعالیت‌های مسجدی مهمترین ویژگی طرح ملی ایران قوی است

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹
کشميري ضمن تقدير از برگزاري طرح ملي ايران قوي، جامعيت در شاخص‌ها و سهولت در اجراي فعاليت‌هاي مسجدي را به عنوان يکي از مهمترين ويژگي‌هاي اين طرح ملي دانست.

«عادله کشمیری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان گلستان، اظهار کرد: طرح ملی ایران قوی توانست بستر  خوبی را برای مشارکت کانون های فرهنگی و هنری مساجد فراهم کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: جامعیت در شاخص‌ها و سهولت در اجرا شدن برنامه و فعالیت‌های مسجدی و از سوی دیگر کم‌هزینه بودن آنها از فاکتورهای بسیار خوب طرح ایران قوی است.

 

وی ادامه داد: مشارکت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گلستان در برنامه‌ها و میزان مشارکت خود به کانون های مساجد استان در طرح ایران قوی در خور ستایش است.

 

کشمیری افزود: مشارکت بالای کانون‌های استان گلستان در برنامه‌هایی همانند تولید ایده و طرح خلاصه نویسی کتاب، طرح راهکار، صدور مجوز، اخبار کانونی، تلاوت نور، شنبه های کتاب، سه‌شنبه‌های تکریم، یاریگران زندگی، مسابقات کتابخوانی و غیره نشان از حجم گسترده فعالیت های کانون های استان در تولید برنامه‌های فرهنگی است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۱۷ مجوز الکترونیکی نیز برای کانون های استان صادر شده است، افزود: البته شرایط کرونایی کمی از روند برنامه سازی کانون ها کاسته است اما طرح ایران قوی توانسته است بستر خوبی را برای مشارکت کانونی فراهم کند.