۱۴ کانون رابط برتر در طرح ملی ایران قوی طی هفته‌ای که گذشت

۱۴ کانون رابط برتر در طرح ملی ایران قوی طی هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹
۱۴ کانون رابط برتر در طرح ملی ایران قوی طی هفته‌ای که گذشت با حضور مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما در نشستی مجازی معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، ۱۴ کانون رابط برتر در طرح ملی ایران قوی در یک هفته گذشته (۸ تا ۱۶ دی ماه) معرفی شدند.

 

«مرتضی طاهریان»، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما در نشست مجازی معرفی این کانون ها با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این ایام مصادف شد با ارتحال عالم ربانی، آیت الله مصباح یزدی که از نوادر جهان اسلام و پاسدار حریم اعتقادات اسلام و تشیع، این مصیبت را تسلیت می گوییم.

 

وی با اشاره به قدردانی معاونان و مدیران ارشد ستاد فهما از فعالیت رابطان استانی، بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی، رئیس ستاد فهما نیز با رابطان در تماس تلفنی بوده و از پیشنهادات و درخواست های آنان مطلع شده است.

 

وی با اشاره به فرصت محدود باقیمانده تا پایان اجرای طرح ملی «ایران قوی»، تصریح کرد: از کانون های فرهنگی هنری تقاضا می شود که هم فعالیت شان را افزایش دهند و هم در صورت نیاز دغدغه ها و درخواست هایشان را مطرح کنند.

 

طاهریان ادامه داد: پیش از این کانون های برتر در طرح ملی ایران قوی بر اساس میزان مشارکت معرفی می شدند اما چون امتیازات مستقر شده، اکنون کانون های برتر بر اساس امتیاز معرفی می شوند.

 

بنابر این گزارش، اسامی این کانون ها به شرح ذیل است:

 

کانون های «شهدای قره قاسملو»، «هدی» و «شهدای روستای کرده ده» هر سه از استان اردبیل، کانون «جوادالائمه(ع)» از استان قزوین، «امام علی(ع)» از استان چهارمحال و بختیاری، کانون «شهید علی خلیلی» از استان قزوین، کانون «بینات» از استان اردبیل، کانون «فدائیان ولایت» از استان گلستان، کانون «حضرت اباعبدالله(ع)» از استان اصفهان، کانون «امام حسن مجتبی(ع)» از استان خراسان جنوبی، کانون «توحید» از میرجاوه، کانون «خاتم الانبیاء(ص)»، کانون «حضرت رقیه(س)» از استان سیستان و بلوچستان و کانون «موعود» از استان کرمان.

 

طاهریان تاکید کرد: این کانون ها در میانگین امتیاز جزء برترین ها بوده اند البته این امتیاز بر اساس شبکه ای است که کانون ها در آن قرار گرفته اند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز ۱۵۹ کانون رابط فهما برای دریافت مجوز الکترونیکی اقدام نکرده اند که توصیه می شود زودتر نسبت به این مهم اقدام کنند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست مجازی قرعه کشی هفته سوم آزمون ویژه رابطین فهما انجام و پنج نفر برتر معرفی شدند.

پایان پیام/ 9