توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر سرآبتاوه

توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر سرآبتاوه

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹
اعتماد فر از توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر منطقه سرآبتاوه یاسوج در قالب «کمک های مومنانه» توسط کانون فرهنگی مکتب الزهرا خبر داد.

«ستاره اعتماد فر» امروز پنجشنبه (۱۸ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» و در قالب «طرح ملی راهکار»، ۱۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در منطقه مرکزی سرآبتاوه شهر یاسوج توسط کانون فرهنگی، هنری مکتب الزهرا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری مسجد ابوالفضل العباس (ع) سرآبتاوه، تصریح کرد: این بسته های معیشتی به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان و شامل یک کیسه برنج ده کیلویی، یک کارتن خرمای دو کیلو و نیمی، دو بسته ماکارونی، دو بسته سویا، یک کیلو رب گوجه فرنگی، دو کیلو حبوبات (نخود، عدس، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، جو، لپه) همراه با دو کیلو مرغ بوده است. 

 

اعتماد فر اظهار کرد: برگزاری رزمایش مومنانه به نوعی بیان‌ کننده عظمت و ارزش فرهنگ دینی و اسلامی است؛ چرا که در فرهنگ اسلامی کمک به مستمندان تاکید شده و امروز هم که مردم در تنگنا هستند و بسیاری از مشاغل به دلیل شیوع ویروس کرونا آسبیب دیده، توزیع مایحتاج اولیه زندگی بین قشرهای آسیب پذیر جامعه کاری بسیار پسندیده  و مورد رضایت خداوند است.

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی، هنری مساجد، سهم بسیار ارزشمندی در جلوگیری از شیوع انتشار کرونا و همچنین برطرف کردن مشکلاتی که مردم در این ایام با آن درگیر بوده، داشته اند؛ خاطر نشان کرد: امید است مسئولان و خیرین در جهت موفقیت بیشتر کانون ها در مسیر کمک رسانی به مستمندان و محرومان جامعه مشارکت بهتر و بیشتری داشته باشند.

 

 

 

پایان پیام/ 630