شبکه رابطين و مناطق برتر در طرح ملي ايران قوي تقدير مي‌شوند

شبکه رابطین و مناطق برتر در طرح ملی ایران قوی تقدیر می‌شوند

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام و المسلمين ارزاني، در هم‌انديشي مشترکي که به صورت مجازي با سه استان خراسان شمالي، رضوي و جنوبي برگزار شد، اظهار کرد: شبکه رابطين و مناطق برتر در طرح ملي ايران قوي تقدير مي‌شوند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، نشست هم اندیشی و هماهنگی مدیران فهمای استان های خراسان رضوی و جنوبی و شمالی امروز 18 دی، طی برقراری ارتباط زنده تصویری با حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با حضور «حمیدرضا بنی اسدی» مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد فهمای کشور و مدیران ستاد های استان های منطقه 6 کشوری در مشهد برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی در این نشست که با محور برگزاری طرح ملی ایران قوی برگزار شد، طی سخنانی، ضمن تاکید نسبت به مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این طرح سراسری اظهار کرد: شبکه رابطین و مناطق برتر در طرح ملی ایران قوی تقدیر خواهند شد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فهما کشور گفت: عملکرد پرسنل ستادی و استانی در طرح ملی ایران قوی در تعیین وضعیت آنها موثر خواهد بود؛ از سوی دیگر یکی از مواردی که در این طرح اهمیت فراوانی دارد مساله آموزش است که به شکل جدی پیگیری می شود.

 

وی در ادامه از برنامه ریزی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای برگزاری رویداد ملی فهما در سال 1400 خبر داد و افزود : رویداد ملی فهما در سال آینده با روند بهتری ادامه خواهد یافت.

 

در ادامه این نشست مدیران ستاد های فهمای خراسان شمالی و رضوی و جنوبی به ارائه دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند؛ ضمن اینکه تسهیل فرآیندها و بازنگری در شبکه رابطین و تعامل ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ائمه جمعه با محور این طرح از جمله موضوعاتی بود که از سوی مدیران استا نها در نشست مذکور بیان شد.

 

گفتنی است طرح ملی ایران قوی با چهار محور مسجد و گام دوم انقلاب – قرآن واهل بیت(ع)، عزت و مقاومت ایرانی و پیشرفت و امید به آینده ، از 22 آبان تا 22 بهمن ماه 99 در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال اجرا است.