نتایج مسابقه دلنوشته و شعر «سردار دلها» کانون «شهید سلیمانی» شیراز، مشخص شد

نتایج مسابقه دلنوشته و شعر «سردار دلها» کانون «شهید سلیمانی» شیراز، مشخص شد

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه نتایج مسابقه دلنوشته و شعر «سردار دلها» مشخص شد، گفت: این مسابقه به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی» با اشاره به اینکه نتایج مسابقه دلنوشته و شعر «سردار دلها» مشخص شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این مسابقه به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز در راستای طرح ملی «ایران قوی»، برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز با اشاره به اینکه تعداد 75 اثر از استان های فارس، تهران، گیلان، خراسان رضوی و اصفهان به دست ما رسید، تاکید کرد: آثار به صورت دقیق و موشکافانه مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در نهایت «فاطمه نصیری» و «علیرضا گودرزی» هر 2 نفر از شیراز و «علی خزاعی» از اصفهان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند که کارت هدایای 100، 75 و 50 هزار تومانی به آنان هدیه شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه «منصوریه» شیراز در پایان از همه شرکت کنندگان تشکر کرد و یادآور شد: ان شاالله که بتوانیم راه حاج قاسم را ادامه دهیم و در روز قیامت شرمنده شهدا و به ویژه حاج قاسم نباشیم.

پایان پیام/ 130