تولید اثر فاخر نماهنگ «یا فِدائی الاسلام» در آبادان

تولید اثر فاخر نماهنگ «یا فِدائی الاسلام» در آبادان

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹
موسوی از تولید اثر فاخر نماهنگ «یا فِدائی الاسلام» به سفارش بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی در آبادان خبرداد و گفت: این اثر کاری از گروه تواشیح اِثنی عشر مسجد امام محمد باقر (ع) آبادان است که در دهه بصیریت و در رثای شهید سلیمانی تولید و منتشر شد.

«سید جعفر موسوی» عصر امروز (پنج شنبه ۱۸ دی ماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم آل اللّه به ویژه سیدالشهداء جبهه مقاومت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همرزمان شهیدش، اظهار کرد: در ابتدای هر نکته ای باید به روان پاک مرحوم مغفور حاج احمد یلالی که به معنای واقعی کلمه شهید زنده بودند و با زحمات و تلاش شبانه روزی همیشه در همه امور یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می داشت درود بفرستیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) آبادان، افزود: امروز اگر ما می توانیم راه روشن و انقلابی شهدا را در پیش بگیریم و در راه سعادت و کمال قرار داشته باشیم به برکت این مرد مجاهد و خستگی ناپذیر است.

وی با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) در حوزه ایثار و شهادت، تصریح کرد: این کانون در زمینه امور شهدا و تکریم خانواده این بزرگ مردان حماسه ساز و در راستای طرح ملی ایران قوی که اکنون در سطح کشور از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال اجراست برنامه هایی را نظیر کلاس های قرآن و عترت، آموزش علمی پژوهشی وتربیت بدنی آماده سازی و اجرا کردیم. البته ما نیز در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح شهرستان فعالیت های بسیاری را قبل از شیوع بیماری منحوس کرونا ویروس انجام می دادیم که اکنون نیز این روند افزایش بیشتری داشته است.

موسوی، یادآور شد: خوشبختانه با عنایت شهدا در دهه بصیرت توانستیم اثری فاخر تحت عنوان «یا فِدائی الاسلام» را در قالب نماهنگ و در رثای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط «گروه تواشیح اِثنی عشر» مسجد امام محمد باقر (ع) که به سفارش بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود در فضای حقیقی و مجازی رونمایی و منتشر کنیم. 

وی از برگزاری محفل اُنس با قرآن و عترت بمناسبت اولین سالگرد شهید سلیمانی خبرداد و گفت: این آئین با حضور قاریان قرآن کریم و گروه های تواشیح باقر العلوم (ع) و اِثنی عشر برگزار شد.

مدیر کانون فرهنکی هنری باقر العلوم (ع) آبادان، اضافه کرد: یکی از برنامه های ما حضور در مناطق محروم مختلف سطح شهرستان آبادان است که در هفته گذشته منطقه محروم شطیط را انتخاب و در میان جوانان، نوجوانان و خانواده های نیازمند برنامه ای راذتحت عنوان «مرد میدان» برگزار کردیم. این طرح شامل مسابقات فرهنگی و ورزشی با اهدای جوائز، پخت غذای گرم توسط گروه جهادی بود که باعث شور نشاط در این منطقه شد.

وی بیان کرد: همچنین در راستای طرح ملی ایران قوی کارگاه بصیرت افزایی با موضوع عمامه های انگلیسی را در مسجد امام محمد باقر (ع) این شهرستان برای علاقه مندان برگزار کردیم.

موسوی به دیگر برنامه های اجرا شده این کانون اشاره کرد و اذعان داشت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور برنامه های بسیاری از جمله دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا، آئین خاطره گویی جهادگران عرصه دفاع مقدس، روایت و خاطره گویی شهدا، آئین شب خاطره شهیدان عارف کائدخورده و رئیسی و همچنین شب خاطره شهدای مسجد منزوی را با همکاری نیروهای این کانون و بچه مسجدی تدارک و اجرایی کردیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این فعالیت ها در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و همچنین دانشمند هسته ای ایران شهید فخری زاده تعدادی پوستر تحت عناوین و مناسبت های مختلف تهیه و در سطح شهرستان نصب کردیم.

پایان پیام/ 660