نمایشگاه کوچه های بنی هاشم روایتی از مظلومیت حضرت زهرا (س)

نمایشگاه کوچه های بنی هاشم روایتی از مظلومیت حضرت زهرا (س)

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹
نفیسه سالاری گفت: هم زمان با ایام فاطمیه، نمایشگاه کوچه های بنی هاشم روایتی از مظلومیت های حضرت زهرا (س) برپا شده است.

«نفیسه سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با ایام فاطمیه به همت بچه های مسجدی گروه جهادی شهید عباس دانشگر و کانون شهید حسین میرشکاری با محوریت امام جماعت مسجد، نمایشگاه کوچه های بنی هاشم روایتی از مظلومیت های حضرت زهرا (س) برپا شده است.




رابط کانون فرهنگی هنری شهید حسین میرشکاری افزود: این نمایشگاه دارای ۱۱ غرفه است که از واقعه غدیر تا شهادت حضرت زهرا (س)  را با استفاده از ابزار هنر، به تصویر کشیده شود.
 



وی بیان کرد: همچنین در نمایشگاه  کوچه های بنی هاشم برخی از مقاطع زندگی آن حضرت همچون رحلت پیامبر اکرم (ص)، ماجرای سقیفه، غصب خلافت، روایت شهادت حضرت زهرا (س) روایت می شود.



سالاری ابراز کرد: علاوه بر این نیز در آستانه ایام فاطمیه طرح هر خانه یک هیئت برگزار شده و در همین راستا بر سردرب منازل اهالی محله مسجد، یک بنر نصب شد.


 

رابط کانون فرهنگی هنری شهید حسین میرشکاری ادامه داد: قرائت روزانه حدیث کساء توسط بانوان مسجدی و عضو کانون یکی دیگر از برنامه های ایام فاطمیه است.




وی اظهار کرد: از سایر برنامه های ایام فاطمیه، برپایی ایستگاه صلواتی است و با توجه به شرایط کرونایی فقط در این ایستگاه پشت نویسی ماشین ها با محوریت فاطمیه انجام شده و نیز کلیپ های صوتی مداحی پخش می شود.




سالاری تاکید کرد: ویژه برنامه های ایام فاطمیه با هدف ترویج فرهنگ فاطمی، تبیین سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) در حال برگزاری است.

 

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهید حسین میرشکاری در خاتمه یادآور شد: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مراسم یادبود همراه با سخنرانی و بازخوانی وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

پایان پیام/ 586