توزیع ۶۰ هزار بسته مومنانه در کهگیلویه و بویر احمد

توزیع ۶۰ هزار بسته مومنانه در کهگیلویه و بویر احمد

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹
از ابتدای اجرای رزمایش «همدلی و کمک‌ مومنانه» تاکنون بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویر احمد توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز شنبه (۲۰ دی) فرمانده سپاه فتح استان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: از ابتدای اجرای طرح رزمایش «همدلی و کمک‌ مومنانه» تاکنون بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویر احمد توزیع شده است و این بسته‌ ها شامل مواد خوراکی، بهداشتی، آموزشی و کمک درسی بوده است.

 

«حمید خرمدل» افزود: درآینده با هماهنگی‌ های انجام شده، بسته‌ های معیشتی در مراحل مختلف رزمایش جمع‌ آوری و با حفظ کرامت انسانی توزیع می‌ شود.

 

وی شناسایی افراد واجد شرایط دریافت بسته‌ ها از سوی پایگاه‌ های مقاومت، هیئت‌ های مذهبی، هیئت امنا و کانون های فرهنگی، هنری مساجد، گروه‌ هایی متشکل از معتمدان انجام شده است.

 

خرمدل به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: در این طرح با همکاری بهداشت و درمان بسیج و هلال احمر کار بیمار یابی و توزیع بسته‌ های معیشتی نیز انجام می‌ شود.

 

فرمانده سپاه فتح استان، اظهار کرد: علیرغم تلاش‌ های دشمنان به ویژه آمریکا اکنون ایرانی اسلامی در اوج است و شاهد شکسته شدن ابهت آمریکا هستیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا که مدعی دموکراسی است بعد از انتخابات دچار هرج و مرج شده و مردم حتی پرچم کشور امریکا را نیز از سر درب مجلس پایین کشیدند.

 

در این جلسه سرهنگ باقر پسنده به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران منصوب و از خدمات سرهنگ نورایی نسب قدردانی شد.

پایان پیام/ 630