مشارکت ۶۰ مسجد اسلامشهر در مهار کرونا و کمک مومنانه به محرومان

مشارکت ۶۰ مسجد اسلامشهر در مهار کرونا و کمک مومنانه به محرومان

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام حیدری با اشاره به فعالیت حدود ۶۰ مسجد ناحیه شهید دستغیب مساجد در رزمایش مواسات و تهیه و تولید ماسک، گفت: مساجد اسلامشهر در چندین مرحله در اهدای کارت هدیه و توزیع گوشت قربانی مشارکت داشته‌اند.

حجت الاسلام «حامد حیدری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به فعالیت نزدیک به ۶۰ مسجد ناحیه شهید دستغیب مرکز رسیدگی به امور مساجد در مهار بیماری کرونا و  انجام رزمایش مواسات و کمک های مومنانه اظهار کرد: با توجه به اینکه در موج اول بحران کرونا با کمبود اقلام بهداشتی روبرو بودیم، به همین جهت در ابتدای شیوع این بیماری  مساجد ناحیه در تهیه و تولید ماسک و اقلام بهداشتی دست و سطوح، ضدعفونی معابر و خیابان ها ورود یافتند.

 

مدیر ناحیه شهید دستغیب مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه به نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی و کارت هدیه به محرومان و خانواده های کم برخوردار منطقه اسلامشهر مورد توجه قرار گرفت و مساجد با همکاری هئیت امنا در سطح شهرستان در چندین مرحله اقدام به انجام رزمایش مواسات نمودند و در هر مرحله ۵۰ سبد معیشتی توزیع شد.

 

وی ادامه داد: یک مسجد ۱۵ بار غذای گرم برای ۲۵۰ خانواده محروم توزیع کرد و ذبح گوسفند و توزیع گوشت قربانی میان خانواده های محروم در چندین مرحله از سوی مساجد ناحیه انجام شد.

 

مدیر ناحیه شهید دستغیب مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطر نشان کرد: در منطقه چهار دانگه ۱۰ مسجد به صورت شبکه ای در بحث رزمایش مواسات و ضدعفونی، خیابان های کل منطقه را تحت پوشش قرار دادند.

 

حجت الاسلام حیدری با اشاره به فعالیت بیش از ۱۵۰ مسجد در شهرستان اسلامشهر گفت: برخی از مساجد این شهرستان در مناطق محروم واقع هستند و امام جماعت هم ندارند.

پایان پیام/ 40