توزیع ۱.۵ تن گوشت توسط کانون های مساجد استان زنجان در بین نیازمندان

توزیع ۱.۵ تن گوشت توسط کانون های مساجد استان زنجان در بین نیازمندان

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی از توزیع ۱.۵ تن گوشت توسط ۱۵ باب از کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان زنجان به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بین نیازمندان این استان خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های مردمی در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در حال انجام است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی بر ضرورت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول چندماه گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

وی ادامه داد: در راستای کمک به نیازمندان طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

 

به گفته این مقام مسئول، این طرح در چند مرحله انجام شده است و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز 1.5 تن گوشت توسط 15 باب از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: کانون های مساجدی که در استان مجری این طرح هستند، اقلام دیگر مورد نیاز خانوارها را با کمک خیرین تهیه کرده و در قالب بسته های کمک مومنانه توزیع می کنند.

پایان پیام/ 693