توزیع ۸ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان یاسوج

توزیع ۸ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان یاسوج

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹
اعتماد فر از توزیع ۸ هزار وعده غذای گرم در قالب «کمک های مومنانه» بین مناطق محروم یاسوج توسط کانون فرهنگی مکتب الزهرا (س) خبر داد.

«ستاره اعتماد فر» امروز دوشنبه (۲۲ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری با عنوان رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» و در قالب طرح ملی راهکار، ۸ هزار وعده غذای گرم بین مناطق محروم و بی بضاعت شهر یاسوج، توسط کانون فرهنگی مکتب الزهرا توزیع شده است.

مدیر کانون فرهنگی، هنری مسجد ابوالفضل العباس (ع) سرآبتاوه تصریح کرد: پخت و توزیع این میزان غذای گرم با رعایت تمام موازین و دستورالعمل های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا انجام شده است.

وی با بیان اینکه توزیع این میزان غذای گرم با مشارکت کمک‌ های مردمی، خیریه امام رضا (ع) و جواد الائمه، پخت و توزیع شده است؛ اظهار کرد: روستاهای دور افتاده و حاشیه شهر یاسوج، افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا، جزو قشرهایی هستند که تحت حمایت ما قرار دارند.

اعتماد فر افزود: اعضای کانون فرهنگی، هنری مکتب الزهرا در همه برنامه های خیرخواهانه در جهت رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

وی در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی (ص) اذعان کرد: پیامبر اسلام (ص) در توصیف حضرت فاطمه (س) می فرمایند: «فاطمه (س) عزیزترین مردم در نزد من است، بی شک خداوند با خشم فاطمه به خشم می آید و با خشنودی او خشنود می شود و هر کس فاطمه (س) را زیارت کند، مانند این است که مرا زیارت کرده است».

مدیر کانون فرهنگی، هنری مکتب الزهرا، در پایان خاطر نشان کرد: شخصیت حضرت فاطمه (س) الهی است و باید رفتار، عبادت، پاکدامنی سخاوت و حالات حضرت که همیشه خیرخواه  همه مردم بودند؛ برای همگان درس و سرمشق باشد و براستی راه سعادت و خوشبختی همه انسانها تبعیت از اخلاق و کردار جانشینان الهی بر روی زمین است.

پایان پیام/ 630