برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد سنگ‌بست ماسال

برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد سنگ‌بست ماسال

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹
سوات‌پور از برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) سنگ‌بست ماسال خبر داد.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: آنچه که در سیره زندگانی حضرت فاطمه(س) بیش از همه چیز جلوه گری می کند، نگاه خاص حضرت صدیقه کبری(س) به مسئله امامت و ولایت است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) سنگ‌بست ماسال افزود: عظمت و عزت دنیای اسلام به پاس خدمات و جان فشانی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد سنگ‌بست ماسال گفت: این مراسم روزهای جمعه و شنبه(26 و 27دی) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء راس ساعت 18 برگزار می‌شود.

 

سوات‌پور تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر«محمد اصدق‌پور» به عنوان سخنران و «محمود یوسف‌زاده» و «رضا اسماعیلی» به عنوان مداحان این مراسم به سخنرانی و مداحی می‌پردازند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) سنگ‌بست ماسال ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در این برنامه خاطرنشان کرد: مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و بزرگوارانی که نمی‌توانند حضور پیدا کنند می‌توانند پخش زنده این مراسم را از صفحه اینستاگرام مسجد دنبال کنند.

 

پایان پیام/ 526