نشست هم اندیشی «ایران قوی» در قاین برگزار شد

نشست هم اندیشی «ایران قوی» در قاین برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹
نشست هم انديشي ايران قوي با هدف تقويت فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان قاین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، نشست آموزشی و توجیهی رابطین کانون های فرهنگی هنری شهرستان قاین برای تقویت فعالیت‌های این کانون ها در زمینه طرح ملی «ایران قوی» با حضور کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه یکی از کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی ضمن تشریح طرح ایران قوی بر اهميت ثبت فعاليت کانونها در سامانه بچه های مسجد و جديت در پيگيری مجوزهای الکترونیکی کانونها تأکید کرد. در ادامه از کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) وکانون فرهنگی و هنری جوانان آل صادق (ع) قاین بازدید شد.

 

همچنین کارشناسان ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان بازدیدی را از کارگاه تولید ماسک کانون فرهنگی مسجد غدیر قاین انجام دادند.

 

گفتنی است در دومین سال فعالیت فهما(فرهنگ و هنر مساجد ایران) محور فعالیت کانون‌های مساجد براساس طرح «ایران قوی» انجام می شود.  محورهای این طرح شامل قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزم ایران اسلامی است که در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق و با برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ساختاری در حال اجرا است.

 

«ایران قوی» با بسترسازی برای مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، درصدد تقویت مولفه های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد است و در این راستا اهدافی نظیر شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه، امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را دنبال می کند.

پایان پیام/ 375