طرح « ایران قوی» برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نهبندان تشریح شد

طرح « ایران قوی» برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نهبندان تشریح شد

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹
نشست هم اندیشی و آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان نهبندان در زمینه طرح ملی «ایران قوی»، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، نشست هم اندیشی و آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان نهبندان امروز (۲۳ دی) در زمینه طرح ملی «ایران قوی» با حضور کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان جنوبی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

«هادی محمدی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان در این نشست هم اندیشی با تأکید بر اهمیت طرح ایران قوی، اظهار کرد: امسال در حالی جشن پیروزی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در پیش داریم که شرایط کشور باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا شرایط خاصی است اما کانون های فرهنگی و هنری شهرستان لازم است مطابق با رعایت دستور العمل های بهداشتی، برنامه های دهه فجر را نسبت به سال گذشته پرشور تر و متنوع برگزار کنند.

 

وی کانون های فرهنگی و هنری را بازوان توانمند در فعالیت های فرهنگی شهرستان نهبندان دانست و گفت: طرح ایران قوی، طرحی جامع و کارشناسی شده است که زمینه رقابت سالم در بین بچه های مسجد را فراهم کرده است.

 

در ادامه کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان جنوبی، اجرای طرح ایران قوی در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق و نحوه دریافت صدور مجوز الکترونیکی کانون ها را تشریح و بر ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد تأکید کردند.

 

گفتنی است مدیران کانون های فرهنگی و هنری شهرستان نهبندان نیز در این جلسه مشکلات و انتقادات خود در زمینه نحوه بارگذاری فعالیت ها و نبود زیرساخت های ارتباطی مطرح کردند و در پایان هم پوستر تمثال شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و یک جلد کتاب در مورد حضرت زهرا (س) به کانون های شهرستان اهدا شد. همچنین از طرف مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی ستاد کانون های مساجد کشور  و مدیر ستاد فهمای خراسان جنوبی از  زحمات رابط کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نهبندان برای درخشش در سامانه بچه های مسجد و طرح ایران قوی تقدیر شد.

 

 

 

 

پایان پیام/ 375