از پویش «نذر مادرم» تا توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان به همت بچه های مسجد امام حسین(ع) زنجان

از پویش «نذر مادرم» تا توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان به همت بچه های مسجد امام حسین(ع) زنجان

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹
بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان این بار با برپایی پویش «نذر مادرم»، به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم، کمک های مردمی برای نیازمندان جمع آوری می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، یاری رساندن به نیازمندان و دستگیری از این قشر در دین مبین اسلام بسیار تاکید شده است، کمک به نیازمندان و دستگیری از ایتام و محرومان وتامین نیازمندی‌های آنان ازجمله بارزترین شاخصه‌های پیامبر گرامی اسلام ، حضرت علی (ع ) دائمه اطهار (علیهم‌السلام )بوده است.

 

فرمایشات مقام معظم رهبری در دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، بچه های مساجد استان زنجان را برآن داشت تا با کار جهادی، دست یاری به سوی نیازمندان محلات دراز کرده و با جمع آوری کمک های مردمی، گوشه ای از این مشکلات را حل کنند.

در این بین مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان یکی از مساجد فعال در عرصه جمع آوری کمک های مردمی است که از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بسته های معیشتی، لوازم بهداشتی، تسهیلات بانکی و لوازم خانگی در اختیار این قشر قرار می دهند.

 

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز به همت بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان پویش نذر مادر از فاطمیه تا میلاد حضرت مادر، بانوی دو عالم، راه اندازی شده است.

این پویش به منظور دل شاد کردن نیازمندان از طریق جمع آوری کمک های مردمی و مشارکت خیرین انجام می شود.

 

به همین منظور علاقمندان و خیرین می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت 6037997950104035 و یا پرداخت آنی از طریق شماره گیری *8877*5252# اقدام کنند.

 

از دیگر اقدامات بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان می توان به تهیه و آماده سازی 150بسته معیشتی جهت توزیع بین خانواده های تحت پوشش با عزت نفس و حفظ کرامت اشاره کرد.

این اقدامات با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، پایگاه بسیج انصارالمهدی(عج) و طاهره ، کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع)، مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی ، کانون فرهنگی شهدای هسته ای و هیئت عاشقان ولایت مسجدامام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان انجام می شود.

پایان پیام/ 693