شبکه رابطین فهما بازویی توانمند در پیشبرد اهداف طرح ملی ایران قوی 

شبکه رابطین فهما بازویی توانمند در پیشبرد اهداف طرح ملی ایران قوی 

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹
حسین براتی گفت: با توجه به محدودیت نیروی انسانی، کمبود امکانات و محدودیت زمان در اجرای طرح ملی ایران قوی، شبکه رابطین فهما راه اندازی شد تا به عنوان بازویی توانمند در پیشبرد برنامه ها و اهداف این طرح ملی ما را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز نشست رابطین فهمای جنوب کرمان به صورت مجازی با حضور مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور به صورت وبینار برگزار شد.



«حسین براتی» در این وبینار، گفت: امروز خرسند هستم که در استان کریمان و سردار دلها حضور یافتم و به صورت مجازی با رابطین فهمای جنوب کرمان ارتباط برقرار می کنم و امیدوارم بتوانیم گامی در راستای رفع مشکلات شبکه رابطین و کانون های مساجد جنوب کرمان برداریم.




مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور خاطرنشان کرد: کمتر از یک ماه به پایان طرح ملی ایران قوی باقی مانده است و می طلبد که رابطین فهمای کانون های مساجد جنوب کرمان، علی رغم محرومیت ها و کمبود امکانات با تلاش و پشتکار از فرصت باقی مانده در راستای پیشبرد اهداف این طرح ملی بهره ببرند.



وی بیان کرد: قطعا مشکلات و موانع بر سر راه اجرای طرح ملی ایران قوی در جنوب کرمان در نشست کارگروه فهما که هفته آتی برگزار می شود مطرح می شود تا در روند ثبت فعالیت ها و گزارش های این طرح ملی در سامانه بچه های مسجد تسریع شود.



براتی اظهار کرد: با توجه به محدودیت نیروی انسانی، کمبود امکانات و محدودیت زمان در اجرای طرح ملی ایران قوی، شبکه رابطین فهما راه اندازی شد تا به عنوان بازویی توانمند در پیشبرد برنامه ها و اهداف این طرح ملی ما را  یاری کنند و امیدواریم تا پایان این طرح با همت بلند رابطین فهمای شهرستان ها، فعالیت ها و گزارش برنامه های طرح ملی ایران قوی در منطقه، در سامانه بچه های مسجد بارگزاری شود.




مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف مبارزه با تهاجم فرهنگی راه اندازی شده اند و ان شاءالله با ارائه راهکار و اجرای برنامه های هدف‌مند بتوانیم زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم کرده و با این تهاجم مقابله کنیم.

 

«مجید خوبی زاده» در این نشست، گفت: جنوب کرمان قریب ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری دارد که به منظور اجرای برنامه های طرح ملی ایران قوی  ۲۴ رابط فهمای شهرستانی تعیین شده است.

 



 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان نقش رابطین فهما را نقشی تاثیر گذار در پیشبرد اهداف این طرح ملی، قلمداد کرد و افزود: رابطین فهما بازوان توانمندی در پیشبرد اهداف طرح ملی ایران قوی هستند.
 

 


وی با بیان این مطلب که ما واقف به مشکلات پیش روی اجرای این طرح هستیم، در خاتمه تاکید کرد: زمانی زیادی تا پایان اجرای طرح ملی ایران قوی باقی نمانده است و می طلبد که رابطین فهما به کمک ما آمده و ما را یاری کنند.

پایان پیام/ 586