ستاد های استانی در سال ۱۴۰۰ بر اساس ارزیابی طرح ایران قوی و فهما حمایت می شوند

ستاد های استانی در سال ۱۴۰۰ بر اساس ارزیابی طرح ایران قوی و فهما حمایت می شوند

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹
حسین براتی گفت: مطابق طراحی و برنامه ریزی های در حال انجام در حوزه کانون های مساجد، نوع حمایت از ستاد های استانی کانون های مساجد در سال ۱۴۰۰ بر اساس ارزیابی طرح ملی ایران قوی و فهما است.

«حسین براتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تشکر از تلاش ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در اجرای طرح ملی ایران قوی و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: امیدواریم خداوند به حرمت سیدالشهداء (ع) به ما توفیق پیروی و تبعیت تام و عام از جمیع شهدا مخصوصا سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی دهد و خدمتگزاری واقعی برای انقلاب و ادامه رو راه شهدا باشیم.

 




مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور بیان کرد: پیرو نشست وبیناری روز گذشته دکتر ارزانی با مدیران ستاد منطقه ۴، بسته تشویقی طرح ملی ایران قوی در همه سطوح اعم از حوزه اداری، کانونی، حوزه شبکه رابطین، حوزه کارشناسان، حوزه استان و حوزه منطقه در حال تبیین است.
 



وی افزود: این بسته تشویقی با همراهی رئیس ستاد فهمای کشور و همفکری همکاران استانی و اعضای شورای معاونین طرح ملی ایران قوی مطرح شده که هفته آتی در صحن علنی شورای معاونین مطرح می شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.




براتی ابراز کرد: در کنار بسته تشویقی، بسته غیر تشویقی نیز پیش بینی شده و متعارف است که در کنار تشویق، تنبیه نیز باشد و امیدواریم کانون های مساجد با همتی مضاعف در اجرای طرح ملی ایران قوی فعالیت کرده و از مزایای این بسته تشویقی بهره مند شوند.



مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور اظهار کرد: امروز توفیقی حاصل شد که در جمع همکاران ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان حضور پیدا کرده و از نزدیک روند اجرای طرح ملی ایران قوی در این منطقه را بررسی کنم.



وی ادامه داد: در همین راستا نشست مشورتی و کارگاهی با حضور کلیه کارشناسان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شده و علاوه بر این نیز نشست وبیناری با رابطین فهمای کانون های مساجد این منطقه برگزار شد.



براتی بیان کرد: در نشست با رابطین فهما، نقطه نظرات و پیشنهاداتی در مورد سامانه بچه های مسجد و روند اجرای طرح ملی ایران قوی از سوی آنها مطرح شد.




مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور با بیان این مطلب که نقطه نظراتی که کارشناسان و شبکه رابطین ارائه کردند برگرفته از کار کارشناسی است، خاطرنشان کرد: این نقطه نظرات در روند اجرای طرح ملی ایران قوی احساس شده و قطعا به معاونت های ساماندهی، فرهنگی و یا حوزه آی تی منتقل می شود تا اشکالات پیش رو به حداقل رسیده و یا این که اساسا این اشکالات را رفع کرد تا شاهد حضور پر رنگ تری از کانون های مساجد جنوب کرمان در  این طرح ملی باشیم.



وی اضافه کرد: خوشبختانه کانون های مساجد جنوب کرمان علی رغم محرومیت ها مالی و تجهیزاتی از همت والایی برخوردار بوده و فعالیت های بسیاری انجام داده اند که می طلبد با عزم جدی تر این فعالیت ها را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کنند تا ان شاءالله به لحاظ ارزیابی و رتبه بندی، جنوب کرمان در شرایط بهتری قرار گیرد.



براتی تاکید کرد: توقع و انتظار ما از حوزه کارشناسی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان این است که با همت مضاعف از فرصت باقی مانده در اجرای طرح ملی ایران قوی نهایت استفاده را برده و با شرایط مطلوبی وارد سال ۱۴۰۰ شوند.




مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور ابراز کرد: مطابق طراحی و برنامه ریزی های در حال انجام در حوزه کانون های مساجد، نوع حمایت از ستاد های استانی کانون های مساجد در سال ۱۴۰۰ بر اساس ارزیابی طرح ملی ایران قوی و فهما است بنابراین ستاد کانون های مساجد جنوب کرمان باید کلیه تلاش خود را برای بارگزاری برنامه ها و گزارش فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد به کار گیرد.



 وی اظهار کرد: در انتهای سفر یک روزه به جنوب کرمان به اتفاق مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و همکاران استانی از ۲ کانون فرهنگی هنری شاخص و فعال شهرستان جیرفت بازدید شد.



براتی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم بزودی شاهد رشد و شکوفایی بیشتر و بهتر کانون های مساجد جنوب کرمان باشیم.

پایان پیام/ 586