برگزاری مراسم عزاداری در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

برگزاری مراسم عزاداری در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹
فرحناز جوکار گفت: هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم عزاداری ویژه بانوان برگزار می شود.

«فرحناز جوکار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم عزاداری ویژه بانوان برگزار می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت افزود: این مراسم همراه با سخنرانی در باب فضائل حضرت زهرا (س) و تبیین جایگاه و شخصیت آن حضرت، ختم صلوات و مرثیه سرایی است.




وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی در حداقل زمان ممکن و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.




جوکار ابراز کرد: یکی از برنامه های کانون در ایام فاطمیه، فضا سازی مسجد و محله متناسب با این ایام است که به همت بچه های مسجدی کانون این کار انجام شده است.



مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت ادامه داد: با توجه به هم زمانی اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با ایام فاطمیه بنابراین با تاسی از سیره این سردار شهید ۵ سری نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.



وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تعداد ۵ جلد مفاتیح الجنان در بین خانواده هایی که نیاز به این کتاب توزیع شد.




جوکار اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در راستای بزرگداشت سردار سلیمانی، برگزاری مراسم یادبود و برپایی نمایشگاهی از تصاویر این سردار شهید بود.



مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت عنوان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های بزرگداشت این شهید بود که در این راستا کلیپ هایی با همین مضمون تولید  و در فضای مجازی منتشر شد.



وی یادآور شد: پخت و توزیع آش نذری و همچنین برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا به یاد سردار دلها سایر برنامه های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بود.



جوکار در خاتمه تاکید کرد: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و نیز ترویج مکتب حاج قاسم اجرا شدند.

پایان پیام/ 586