اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام موسی سالاری گفت:یکی از برنامه های مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و کانون فرهنگی هنری شهید درسته، اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت این بانوی کریمه است.

حجت الاسلام «موسی سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که اولویت برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) کمک مومنانه به نیازمندان است، گفت: یکی از برنامه های مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و کانون فرهنگی هنری شهید درسته، اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت این بانوی کریمه است.




امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج افزود: به همین منظور با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) ۳ هزار پرس غذای نذری با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف بسته بندی درب منازل نیازمندان تحویل می شود.
 



وی بیان کرد: همچنین کیسه های آرد خریداری شده که با کمک بچه های مسجدی کانون در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود و علاوه بر این نیز چندین دست لباس گرم، کیف و کفش در بین کودکان و نوجوانان بی سرپرست و محروم توزیع می شود.



حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: قرار است به همت بانوان مسجدی آش نذری پخت شده و در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) درب منازل اهالی محله مسجد تحویل شود.




امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج اظهار کرد: علاوه بر این نیز مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی در شب شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.




وی یادآور شد: در دهه اول فاطمیه نیز مراسم عزاداری برگزار شده و به کمک های مومنانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.




حجت الاسلام سالاری در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای ویژه برنامه های دهه اول و دوم فاطمیه، معرفی شخصیت والای حضرت زهرا (س) و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه است.

پایان پیام/ 586