اقامه عزای حضرت زهرا (س) به مدت ۳ شب 

اقامه عزای حضرت زهرا (س) به مدت ۳ شب 

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹
حمزه سهرابی گفت: یکی از برنامه های تدارک دیده شده در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزاری مراسم عزاداری آن حضرت به مدت ۳ شب در مسجد پیامبر اعظم (ص) روستای گز سردی برگزار می‌شود.

«حمزه سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تدارک بچه های مسجدی برای بزرگداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد و گفت: یکی از برنامه های تدارک دیده شده در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزاری مراسم عزاداری آن حضرت به مدت ۳ شب در مسجد پیامبر اعظم (ص) روستای گز سردی برگزار می‌شود.
 



مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب با بیان این مطلب که این مراسم با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود، افزود: مراسم عزاداری از فردا شب پس از اقامه نماز جماعت برگزار می شود و سخنرانان این مراسم از استان های هرمزگان و یزد و نیز امام جمعه زهکلوت هستند.
 


وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی این مراسم در فضای باز برگزار می‌شود و به همین منظور بچه مسجدی ها در حال آماده سازی این فضا برای حضور عزاداران فاطمی هستند.



سهرابی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) راه اندازی نمایشگاه فاطمیه است و بر همین اساس بچه های مسجدی در حال آماده سازی این نمایشگاه هستند.



مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب اظهار کرد: در این نمایشگاه سعی داریم گوشه ای از مظلومیت های آن حضرت را به تصویر کشیده و روایت کنیم.



وی تاکید کرد: حضرت زهرا (س) برترین الگوی زنان مسلمان است که در راه دفاع از حریم ولایت به شهادت رسید و امروز با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می طلبد که بیش از پیش در معرفی شخصیت و سیره این بانوی بزرگوار به قشر نوجوان و جوان تلاش کنیم.



سهرابی ابراز کرد: دشمنان با معرفی الگوهای مدل غربی به دنبال دین گریزی نوجوانان و جوانان ما هستند که ما در مقابله با توطئه های دشمنان می بایست با معرفی سبک و سیره اهل بیت (ع) مخصوصا حضرت زهرا (س) به نوجوانان و جوانان الگوی برتر دینی معرفی کنیم.




مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، یادآور شد: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی که متقارن با ایام فاطمیه بود، علاوه بر برپایی مجلس عزاداری، مسابقات ورزشی یادبود سردار دلها برگزار شد.



وی در خاتمه عنوان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی انسانی والا و دارای فضائل اخلاقی کامل بود که می بایست شخصیت و مکتب حاج قاسم برای آحاد مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان تبیین شود.
 

پایان پیام/ 586