اجرای سه شنبه های تکریم در راستای طرح ایران قوی 

اجرای سه شنبه های تکریم در راستای طرح ایران قوی 

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹
ایوب عبدی نسب گفت: یکی از برنامه های کانون ولایت در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی ذیل رواق همدلی، ویژه برنامه های سه شنبه های تکریم است.

«ایوب عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون ولایت در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی ذیل رواق همدلی، ویژه برنامه های طرح ملی سه شنبه های تکریم است.
 



مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت افزود: به همین منظور با حضور امام جماعت مسجد در دومین مرحله از اجرای این طرح، از ایمان عباس سرپرست و مربی گروه سرود شهید پایدار و مسئول فعالیت های قرآنی کانون تجلیل شد.




وی بیان کرد: با تلاش های بی وقفه این جوان مسجدی، اکنون گروه سرود شهید پایدار یکی از گروه های برتر کشوری است که تاکنون چندین اجرای موفق در حرم مطهر رضوی، در سطح کشور، استان و منطقه داشته است.




عبدی نسب اظهار کرد: بر همین اساس سه شنبه های تکریم بهانه ای شد تا از عباس زاده تجلیل کرده و به عنوان جوانی مسجدی و موفق به نمازگزاران معرفی کنیم.




مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت یادآور شد: هفته گذشته نیز در اولین مرحله از اجرای طرح سه شنبه های تکریم، از سید جواد میری جوان نخبه مسجدی که از فعالان مسجدی است که در حوزه نرم افزاری و سخت افزار رایانه مهارت داشته و در برنامه های کانون با همکاری می کند.




وی ابراز کرد: زحمات جوانان فعال مسجدی شاید کمتر دیده شده چرا که آنها بدون کمترین ادعا و  کوچکترین توقعی برای آبادانی مسجد و محله فعالیت می کنند و خوشحالیم که این طرح ملی زمینه ای را فراهم کرد تا از این جوانان تجلیل کنیم.




عبدی نسب عنوان کرد: علاوه بر این نیز به دلیل اجرای بسیار زیبای گروه سرود شهید پایدار در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان جیرفت، با حمایت این فرماندار شهرستان هفته گذشته از مربی و اعضای این گروه سرود تجلیل شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت در خاتمه برای موفقیت بیش از پیش این گروه سرود آرزوی موفقیت کرد.

پایان پیام/ 586