برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی»

برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی»

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی» و پایگاه مقاومت «امام خامنه ای (مدظله العالی)» مسجد و حسینیه «ابالفضل (ع)» شهرک «جانبازان» شیراز به مدت پنج شب با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)،‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی» و پایگاه مقاومت «امام خامنه ای (مدظله العالی)» مسجد و حسینیه «ابالفضل (ع)» شهرک «جانبازان» شیراز به مدت پنج شب با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی، برگزار می شود.

امام جماعت مسجد «اباالفضل (ع)» شهرک «جانبازان» شیراز با اشاره به اینکه این مراسم در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، افزود: این مراسم از امشب ۲۵ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا آغاز شد و تا پنج شب ادامه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که این مراسم با نوای حسن جوکار، رحیم زهرایی و یوسف زهرایی از مداحان اهل بیت (ع) برگزار می شود، تاکید کرد: سخنرانی این مراسم هم توسط اینجانب انجام می شود.

پایان پیام/ 130