اجرای طرح نذر فاطمیه به همت کانون زینبیه نکا

اجرای طرح نذر فاطمیه به همت کانون زینبیه نکا

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹
باقری گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، طرح نذر فاطمیه در راستای رواق همدلی طرح ایران قوی به همت کانون زینبیه نکا برگزار شد.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: با هدف دستگیری از نیازمندان و همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نذر فاطمیه به همت کانون زینبیه نکا برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: به همت کانون زینبیه نکا و با همکاری خیران و نیکوکاران منطقه زینبیه نکا در یک اقدام جهادی با همکاری بسیج و هیات امناء در ایام فاطمیه نذر فاطمیه با هدف کمک به نیازمندان اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: 40 بسته معیشتی به ارزش 40 میلیون ریال با هدف تلاش برای کمک به نیازمندان و کم کردن آلام آنان با توجه به اینکه حضرت فاطمه(س) هم دستگیری از نیازمندان اولیوت مهم زندگی شان بود در دستور کار کانون زینبیه نکا قرار گرفت.

 

باقری گفت: کار برای ائمه اطهار(ع) در دورانی که شیوع کرونا عالم گیر شده است و عالمیان از این ویروس رنج می برند؛ مهمترین کار برای نهادینه کردن ارزش های اسلامی و دینی در جامعه است تا جوانان و نوجوانان بیش از پیش با دوستی اهل بیت(ع) سبک زندگی اهل بیتی رادر زندگی خود پیاده کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: این بسته های معیشتی به همت کانون زینبیه نکا و با حضور حجت الاسلام باقری نماینده ولی فقیه در بازرگانی منطقه دو کشور و امام جماعت مسجد و کانون زینبیه نکا در بین نیازمندان توزیع شد.

پایان پیام/ 175