توزیع ۲۵۰ پرس غذای گرم به خانواده های نیازمند در ایام فاطمیه به همت کانون امام علی(ع) نکا

توزیع ۲۵۰ پرس غذای گرم به خانواده های نیازمند در ایام فاطمیه به همت کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹
چادرنشین از توزیع ۲۵۰ پرس غذای گرم به خانواده های نیازمند به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این مهم در ایام فاطمیه اجرایی شده است و خانواده های نیازمند به برکت این ایام، از غذای گرم متبرک بهره مند شدند.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: ایام فاطمیه، فرصتی مهمی برای نهادینه کردن ارزش های مختلفی است که در این بانوی بزرگوار سراغ داریم و دستگیری از نیازمندان به عنوان یکی از ویژگی های مهم بی بی دو عالم است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: در شرایط اقتصادی فعلی که مشکلات مردم به واسطه شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است، کانون امام علی(ع) نکا بسیاری از خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده‌ و اغلب آنها را به‌صورت ثابت تحت حمایت خود قرار داده‌ است و بسته های معیشتی در بین این افراد توزیع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با تلاش های انجام شده در مناسبت های مختلف سعی کردیم تا در راستای دستگیری از نیازمندان و افراد متاثر از کرونا تلاش شود؛ خاطر نشان کرد: در ایام فاطمیه به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا و همکاری اداره بهزیستی تلاش شد تا غذای گرم در بین افراد نیازمند منطقه کوی مهرگان نکا توزیع شود.

 

چادرنشین از توزیع 250 پرس غذای گرم به خانواده های نیازمند به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این مهم در ایام فاطمیه اجرایی شده است و خانواده های نیازمند به برکت این ایام، از غذای گرم متبرک بهره‌مند شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: در حدیثی از حضرت فاطمه زهرا(س) نقل شده است که می فرمایند: از دنیا سه چیز است که محبوب من است، تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول اکرم(ص) و دستگیری از فقرا و نیازمندان است.

 

چادرنشین یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا(س) دستگیری از فقرا و نیازمندان را بسیار مورد تأکید قرار می دادند و ما هم به عنوان رهرو راستین آن حضرت در کنار انجام برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی در راستای سبک زندگی فاطمی در راستای دستگیری از نیازمندان با تمام توان برای دستگیری از نیازمندان در فاطمیه ایستاده ایم و تلاش خواهیم کرد.

پایان پیام/ 175