اجرای پویش قربانی ماه جمادی‌الثانی به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س)

اجرای پویش قربانی ماه جمادی‌الثانی به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س)

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹
کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) با همکاری خیران برنامه «سمت خدا»، پویش قربانی برای ماه جمادی‌الثانی را اجرا می‌کند تا در ایام فاطمیه گوشت گرم به سفره‌های محرومان برسد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، دستگیری از محرومان و مستضعفان و کمک به فقرا و نیازمندان از مستحبات موکد در آموزه های دینی ما است چنان که امام کاظم(ع) فرمودند: «هر کس مومنی را شاد کند، خداوند در روز رستاخیز او را دلشاد خواهد کرد».

 

در این راستا، موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله علیها با همکاری خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و همراهی و همکاری بچه های مسجد در ابتدای هر ماه قمری اقدام به جمع آوری نذورات مردمی برای ذبح قربانی و توزیع گوشت حاصل از آن بین فقرا می کند.

 

همسو با سنت حسنه قربانی که در آموزه های دینی ما به آن توصیه شده، کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله علیها برای ماه جمادی الثانی نیز که آغاز آن با ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) مقران است، اقدام به جمع آوری هدایا و صدقات مردمی از طریق شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۸۶ کرده است.

 

علاقمندان می تواند برای مشارکت در این حسنه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه از طریق واریز به شماره کارت مذکور یا مراجعه به درگاه اینترنتی https://khadije.com/d به نام کانون فرهنگی حضرت خدیجه سلام الله علیها اقدام به مشارکت کنند.

 

ارسال پیامک به شماره 09127522690 و ذکر اختصاص وچه واریزی به قربانی جمادی الثانی ضرورت دارد.

 

گفتنی است، این کانون فرهنگی هنری با همکاری خیران برنامه «سمت خدا» در ایام شیوع کرونا و آسیب های اقتصادی ناشی از آن و نیز بروز حوادث غیرمترقبه همچون سیل و زلزله در کشور حضوری فعال داشته و گوشت قربانی را سر سفره های محرومان رسانده است.

 

پایان پیام/ 9