برگزاری ۵ شب عزاداری فاطمی در مسجد النبی(ص)/ اختصاص هزینه اطعام عزاداران به ۱۰۰ خانواده محروم

برگزاری ۵ شب عزاداری فاطمی در مسجد النبی(ص)/ اختصاص هزینه اطعام عزاداران به ۱۰۰ خانواده محروم

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام امیری گفت: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت هیئت عشاق الحسین(ع) از ۲۶ تا ۳۰ دی ماه در مسجد النبی(ص) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «عباس امیری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه کبری (س) از 26 تا 30 دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی(ص) برگزار می شود، اظهار کرد: هیئت عشاق الحسین (ع) مسئولیت برگزاری این مراسم را در مسجد النبی (ص) بر عهده دارد و هیچ گونه پذیرایی از عزاداران به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی صورت نمی گیرد.

 

امام جماعت مسجد النبی (ص) (واقع در تهران، خیابان سبلان، میدان امام رضا (ع)، خیابان شهید قاری جنوبی، خیابان شهید درزی) افزود: حجت الاسلام والمسلمین علی باباجانی در این مراسم، سخنرانی، و قاسم نیکو، حسن مستخدمین، جواد نورزاده، محمد مهدی سعیدی و حمیدرضا رضایی در این مراسم، مداحی می کنند.

 

وی اضافه کرد: هزینه اطعام عزاداران فاطمی در مسجد النبی (ص) به تهیه 100 بسته ارزاق همسو با توصیه مقام معظم رهبری درباره کمک مومنانه به نیازمندان، اختصاص یافته است.

 

امیری گفت: پایگاه بسیج مسجد النبی (ص) و مدیریت هیئت عشاق الحسین (ع) وظیفه نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمان برگزاری پنج شب مراسم عزداری در مسجد النبی (ص) را بر عهده دارند.

 

وی اضافه کرد: ایستگاه سلامت توسط بسیجیان مسجدالنبی (ص) از فاطمیه اول در مقابل ابن مسجد دایر شده و تا ۲۸ دی ماه نیز برپا است و به مردم در زمینه مقابله با کرونا خدمت رسانی می کند.

پایان پیام/ 397