توزیع نان صلواتی و بسته معیشتی به همت کانون شهدای امام جعفر صادق(ع) بهشهر در فاطمیه

توزیع نان صلواتی و بسته معیشتی به همت کانون شهدای امام جعفر صادق(ع) بهشهر در فاطمیه

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹
قلندری گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با برنامه ریزی انجام شده، توزیع نان صلواتی و ۶۰ بسته معیشتی به همت کانون شهدای امام جعفر صادق(ع) بهشهر در دستور کار قرار گرفت و در بین نیازمندان توزیع شد.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: ایام فاطمیه، ایامی بزرگ و با ارزش برای نهادینه کردن فرهنگ فاطمی است و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: به مدت سه شب تا شب شهادت مراسم سخنرانی و نوحه خوانی با رعایت پروتکل بهداشتی در مسجد برگزار شد و به صورت بسته بندی های بیرون بر از عزاداران فاطمی پذیرایی شد.

 

وی با اعلام اینکه یکی از بارزترین خصوصیت های حضرت فاطمه(س) رسیدگی به محرومان جامعه است، خاطر نشان کرد: امسال با وجود وضعیت حاکم بر جامعه و شیوع بیماری منحوس کرونا بسیاری از مشاغل از نظر اقتصادی دچار مشکل شده اند؛ کمک به نیازمندان از برنامه های مهم ما در کانون شهدای امام جعفر صادق(ع) بهشهر است.

 

قلندری گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با برنامه ریزی انجام شده، توزیع نان صلواتی و 60 بسته معیشتی در ذیل رواق همدلی طرح ایران قوی به همت کانون شهدای امام جعفر صادق(ع) بهشهر در دستور کار قرار گرفت و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی یادآور شد: یکی از سیره های مهم حضرت «فاطمه زهرا (س)» مقوله ولایتمداری این بانوی بزرگ است که باید در هر شرایطی مهمترین الگوی ما باشد.

پایان پیام/ 175